Основна мета створення кабінетів полягає у забезпеченні оптимальних умов для організації навчально-виховного процесу та реалізації завдань відповідно до Державного стандарту базової і повної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 року за N 24 ( 24-2004-п ).
Завданням функціонування кабінету фізики є створення передумов для:
- організації індивідуального та диференційованого навчання;
- забезпечення в старшій школі профільного і поглибленого навчання;
- організації роботи гуртків та факультативів;
- проведення засідань шкільних методичних об’єднань;
- індивідуальної підготовки вчителя до занять та підвищення його науково-методичного рівня.
В кабінеті фізики створені нормальні умови для трудової діяльності учнів і вчителя. Комплектація кабінету обладнанням здійснена відповідно до типових переліків навчально-наочних посібників, технічних засобів навчання та обладнання загального призначення для загальноосвітніх навчальних закладів. Робочі місця учнів у лабораторії - спеціальні двомісні лабораторні столи, прикріплені до підлоги. Робоче місце вчителя фізики змонтоване на підвищенні, обладнане демонстраційним столом.
Навчально-методичне забезпечення кабінету складається з навчальних програм, підручників, навчальних та методичних посібників, типовими переліками навчально-наочних посібників та обладнання загального призначення, зразків навчально-наочних посібників, навчального обладнання у кількості відповідно до вимог зазначених переліків.